رئیس اداره کار و تعاون شهرستان همدان گفت: 198 میلیون تومان  تسهیلات  برای اشتغال فراگیر همدان اختصاص داده شده است.

 بیش از 190 میلیون تومان سهم تسهیلات اشتغال فراگیر  در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حداد،رئیس اداره کار و تعاون شهرستان همدان در کارگروه اشتغال سرمایه گذاری شهرستان همدان با اشاره به اینکه سهمیه تسهیلات اشتغال فراگیر شهرستان همدان 198 میلیون تومان است افزود: این طرح اشتغالزایی در قالب 181طرح است.

وی به اشتغال در حوزه مشاغل خانگی  اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه  هم5  میلیارد و پانصد میلیون تومن  در قالب 448طرح  تسهیلات داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه خود اشتغالی در سال97، در قالب 201 طرح و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان بوده است که از این میزان 3 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

حداد اظهار داشت: شهرستان همدان در  طرح  کارورزی  با کسب بیست درصد سهمیه و 16درصد پیشرفت ،رتبه سوم استان  را در حوزه  اشتغال پایدار به خود اختصاص داد.

این مسئول به حوزه اشتغال روستای نیز اشاره کرد وافزود: در حوزه اشتغال روستایی 100درصد طرح ها مصوب شده است که 15درصد عقد قرارداد و پرداخت شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این حوزه  با 13درصد پیشرفت رتبه پنجم استان رو کسب کردیم.

رئیس اداره کار و تعاون شهرستان همدان  با بیان اینکه در حوزه طرح کار ورزی شهرستان همدان 972 سهمیه دارد گفت:  متاسفانه در این طرح تا کنون برای 12نفر شغل ایجاد شده است که همت بیشتر دستگاه های اجرایی را می طلبد.

انتهای پیام/د.ا

تسهیلات اشتغال فراگیر   190 میلیون تومانی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار